Liefdevolle verrassingen!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tamara Slot - WaarBenJij.nu Liefdevolle verrassingen!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tamara Slot - WaarBenJij.nu

Liefdevolle verrassingen!!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

31 Januari 2014 | Singapore, Singapore

Hallo lieve vrienden!
Gezellig dat jullie weer eventjes een kijkje nemen!

Wat een hectiek die laatste dagen!
Inpakstress ten top! En natuurlijk moest er nog van alles gebeuren!
Ik moest woensdag nog een voorlichting geven (kom ik later even op terug,) nog trakteren, want het was mijn laatste dagje met mijn klasje! Donderdag nog teksttoneel afronden (gehaald!), lenzen halen, nog doei zeggen tegen allemaal mensen, en nog veel meer!
Eigenlijk had ik te weinig tijd om mijn koffer in te pakken!

Gelukkig hebben mama en Wilmer me hier heel goed mee geholpen, want anders zat ik hier nu met 3 onderbroeken en een shirt, te balen dat ik van alles vergeten zou zijn.

Op dit moment zit in op Singapore Airport, te kijken hoe de zon op komt, want hier is het al 07:32 in de morgen, terwijl het in Nederland 00:32 is.

We hebben een hele goede vlucht gehad, Singapore Airlines is super!
Heerlijk met allemaal een eigen schermpje voor je neus, waarop je kan gamen, film kijken, muziek luisteren, alles! Wat een luxe!

Om nog even terug te komen op woensdag:
Ik had dus gepland dat ik om half 12 op school een voorlichting moest geven, samen met Gerard en Savan.
Speciaal een half uur eerder naar school, want anders was ik 10 min. te laat.
Ik stap op station Leeuwarden in de trein naar Camminghaburen, en ga bij een aantal klasgenoten zitten. Ik vertel dat het vandaag echt de laatste schooldag met hun is. Ik krijg een beetje een droge reactie, en terwijl ze allemaal met hun telefoon zitten te gniffelen, denk ik aan de voorlichting.

Vervolgens kom ik aan op station Camminghaburen, waar Folkert met een groene eend (auto) staat! Wat een gave auto!
"Heey Tammie! Ga je mee touren?!" Roept hij.
"Jaa, gaaf! Als ik maar om half 12 op school ben!"

Dus ik stap in, we touren door Leeuwarden, en na 20 minuten zegt Folkert; "Nu mag jij wel rijden!"
-aaaah COOOL!-
Dus ik rijd naar school.

Bij school stap ik uit, loop naar binnen, en daar staat Gerard, die me iets gaat uitleggen wat ik al wist. Melanie blijft er een beetje bij staan -raar-.

Maar dan...
Slaat Melanie haar handen voor mijn ogen -wat doet ze nou?!-
"Meekomen Tam"
Er gaat een deur open en ik hoor gefluister; "sttt, stt!"

Opeens klinkt er muziek, de handen gaan voor mijn ogen weg, en daar staat mijn hele klas! "SURPRISEE!!!"
GEWELDIG!! Ze hadden al een maand gewerkt aan mijn verrassingsfeestje, en ik heb NIKS door gehad! Allemaal lekkere dingen hadden ze gemaakt. Iedereen heeft wat liefs in een boek geschreven, waar ze al heel lang mee bezig waren, ze hadden een groeps-app (waar ze vanmorgen zo om gniffelden, want kut, Tamara was te vroeg!) en ik heb niks gemerkt!
Wat een verrassing!

Ik ben zo blij met mijn klas!
Bij het 'echte' afscheid moest die lieve Emmely huilen, en toen ik wegging, zat Daisy ineens te huilen! Ik dacht echt dat ze een naar berichtje had ontvangen, want ze wilde tegen een paar andere klasgenoten niet zeggen wat er was.

Zo kon ik haar ook niet achterlaten.
"Daisy, wat is er meid?"
-Daisy, hikkend en snikkend- "I-Ik vind h-het helemaal niet leuk dat je weggaat!"
"Maar Daisy, ik kom toch wel weer terug?"

Die arme Daisy en Emmely!
Wat hou ik van iedereen!


Vandaag ging ik dus echt weg! Spannend!
Vanmorgen om 4 uur uit bed, kwart voor 5 in de auto.

Met z'n allen in een busje richting Schiphol. Zonder Beun, want die had iets met stage :( Vet jammer!

Eenmaal op Schiphol aangekomen, meteen maar de vertrekhal waar ik moest zijn opgezocht. Stond ik daar, hoor ik in één keer "TAMMIEEE!!!!"

Komen Beun, Melanie, Alwin en Hidde aangerend! Hadden ze een hotel in Amsterdam geboekt, zodat ze mij, na een nachtje stappen, op het vliegveld konden verrassen!
Wat een toppers!!

Het afscheid nemen was even zwaar! Tranen kwamen tevoorschijn, zelfs bij mijn zusje!

Ik ga ze heel erg missen! Mijn lieve ouders, broertjes en zusje. Mijn lieve vrienden en natuurlijk mijn lieve Wilmer!

Ik ga een groot avontuur tegemoet!

Lieve lezers, Ik ga stoppen met mijn veel te lange verslag!
Ik had ook veel te veel te vertellen na zo'n week vol met verrassingen!

Bedankt voor het lezen, Ik laat snel meer horen!

Liefs van Tamm

  • 31 Januari 2014 - 11:42

    Emmanuelle :

    Haha topper!

  • 31 Januari 2014 - 12:15

    Melanie:

    Hihi lieve tammie,

    Have fun xx

  • 31 Januari 2014 - 13:13

    Silvia Beun:

    Hoi Tammie,

    Je dacht toch niet dat ik m'n liefste vriendinnetje zomaar weg liet gaan. Wat was het moeilijk om tegen je te liegen dat ik niet mee kon. Elke dag zeurde je wel honderd keer dat ik mee moest naar Schiphol, ik heb nog nooit zoveel smoesjes moeten bedenken. Ik ben blij dat je niks door had en dat we je nog even konden verrassen.

    Liefs Beunie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 8488

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 12 April 2014

Sulawesie, Indonesië

Landen bezocht: