Aftellen!! - Reisverslag uit Zorgvlied, Nederland van Tamara Slot - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Zorgvlied, Nederland van Tamara Slot - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

17 Januari 2014 | Nederland, Zorgvlied

Hoi iedereen die dit leest!

Dit is mijn eerste verslagje voor mijn reis naar Indonesië, leuk dat je de tijd neemt om het te lezen!

Op dit moment ben ik heel erg bezig met het aftellen van de dagen tot mijn vertrek. Vet spannend, want dat is al over 13 dagen!
Als ik er aan denk, krijg ik flink de kriebels in mijn buik!!

Er is al een heleboel gebeurd; ik heb al mijn vaccinaties en medicijnen binnen (nog even snel denken of dit écht zo is.. -Ja, alles is binnen-)
Ik heb mijn paspoort en visum in orde, heb mijn lessen voorbereid, de klamboe is gekocht en mijn stufi ov is ook omgezet.

Máár er is natuurlijk ook nog een heleboel dat nog moet gebeuren!
Ik moet nog even korte broeken scoren, mijn theaterdiner (sponsoractie) moet ik volgende week maandag en dinsdag vol krijgen en spelen, ik heb nog een droomshow voor de boeg, en daar tussendoor heb ik ook nog een klein afscheidsfeestje gepland! Want voordat ik wegga wil ik natuurlijk iedereen nog eventjes zien!

En als ik dan ,midden in al die hectiek, af en toe besef dat ik over twee weken al bijna in de rimboe van Indonesië zit, is dat heel onwerkelijk.

Ik denk dat dat komt, omdat ik er al zo lang mee bezig ben. Sinds september ben ik al elke week bezig met engels, indonesische les, de droomshow en andere voorbereidingen.

Maar toch kijk ik er heel erg naar uit! Het is een enorme uitdaging, omdat ik toch niet helemaal precies weet waar ik terecht kom, en omdat ik les moet geven in een land waar ik de taal niet beheers!

Ik zie nog wel een beetje op tegen het moment dat ik op Schiphol straks afscheid moet nemen van mijn ouders, mijn broertjes en zusje, mijn vriendinnetje Beun en mijn allerliefste vriendje Wilmer
(Dat wordt een tranen festijn denk ik!)

En verder is alles waar ik tegen op zie alleen maar bang zijn voor het bang zijn zelf. Maar als je er een beetje bij na denkt, ben je meestal alleen maar bang voor het bang zijn zelf. En dat is eigenlijk vrij onzinnig! Dus dat moet ik gewoon niet doen!

Het komt allemaal goed, en ik heb er super veel zin in!

Dit was mijn eerste verslag, een hele lap tekst als ik er zo overheen lees!

Bedankt voor het lezen, ik hoop dat je dit met plezier gedaan hebt,
en dat je me nu nog niet zat bent, want ik ben eigenlijk van plan om snel nog meer te schrijven, hihi!

Liefs,

Tamara

  • 17 Januari 2014 - 17:48

    Emmanuelle :

    Topper! Hoop dat je het straks helemaal fantastisch hebt en geniet nog even van alles hier in Nederland ;) xx

  • 17 Januari 2014 - 23:53

    Gea:

    Lieve tamara. Maandag komen we bij je eten en genieten van de show. En ook dan gaan wij voor een aantal maanden afscheid van je nemen. Daar zullen we niet alle tijd hebben. Dus doe ik het hier. Wij, franke en ik wensen je een goede reis en heel veel plezier in dat verre Indonesië. Geniet van alles . En we zullen met veel plezier jou verslagen gaan lezen. Lieve tamara. ..have fun.

  • 18 Januari 2014 - 11:33

    Henk:

    Lieve Dochter,
    lekker bezig meis. En inderdaad bang zijn voor het bang zijn is niet erg zinnig. Dit is een ervaring die je nooit zult vergeten. Geniet dus lekker van je stage.
    Liefs Pa

  • 18 Januari 2014 - 15:52

    Silvia Beun:

    Lieve Tammie, ik ben ontzettend trots op je hoe hard je hier voor werkt om alles op tijd klaar te krijgen voor vertrek. Je bent een toppertje die ik ontzettend ga missen de komende maanden. Ik ga al je verslagen lezen en lezen en waarschijnlijk nog een keer lezen.

    Het word een super leerzame en mooie tijd dat weet ik zeker!

    Liefs Beunie. <3

  • 22 Januari 2014 - 00:11

    Koop:

    Ik ga alle verslagenen van jou lezen en ik hoop dat je een leuke tijd hebt op je stage plek Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 8485

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 12 April 2014

Sulawesie, Indonesië

Landen bezocht: