Inpakproblemen - Reisverslag uit Zorgvlied, Nederland van Tamara Slot - WaarBenJij.nu Inpakproblemen - Reisverslag uit Zorgvlied, Nederland van Tamara Slot - WaarBenJij.nu

Inpakproblemen

Blijf op de hoogte en volg Tamara

26 Januari 2014 | Nederland, Zorgvlied

Hoi allemaal!
Leuk dat je weer eventjes de tijd neemt om een kijkje te nemen bij mijn reis-stress.

Op dit moment zit met mijn laptopje voor de kachel, terwijl het buiten sneeuwt. Maak ik toch nog een beetje winterweer mee, want volgende week zal ik daar geen last meer van hebben.

Vandaag ben ik begonnen met het inpakken van mijn koffer. Ik heb alvast wat handdoeken, sportbroekjes en shirts er in gelegd. Ook heb ik alle medicijnen netjes in bakjes gedaan, want ik wil niet dat dat allemaal door elkaar ligt.
Het begin is er dus!

Vorige week heb ik natuurlijk mijn theaterdiner gespeeld, waar ik ontzettend trots op ben!
Met mijn top-team hebben we 3 fantastische avonden neergezet, waar iedereen -zowel wij als het publiek- van genoten heeft! Wat was het leuk zeg! En dan hebben we ook nog eens ons examen 'entertainment jaar 2' behaald!
Toen ons dat verteld werd, was ik zo ontzettend blij en opgelucht! Maar ook werd ik er een beetje emotioneel van.

Nu was er namelijk niets meer waar ik echt naartoe kon werken voordat ik wegga. Toen ik mij dat realiseerde kwam alles wel heel dichtbij, en schrok ik wel een beetje van de gedachte dat ik echt al bijna wegging.
Ik heb op dat moment mijn grootste lach op mijn gezicht gezet, om mijn traantjes weer terug op hun plek te krijgen, en niemand te laten zien dat ik een beetje van slag was.

Want op dat moment dacht ik héél even bij mezelf, waarom ga je in vredesnaam weg, als je het hier zo fijn hebt?

Gelukkig had ik zaterdag de Droomshow, waar ook een aantal oud-crealeden aan mee deden. En toen ik met hun over hun ervaringen praatte, was ik toch wel heel erg blij dat ik deze kans heb gekregen!

De Droomshow was ontzettend leuk! Superleuk om al die fantastische talenten te mogen zien!

Vrijdag had ik natuurlijk nog mijn afscheidsfeestje! Het was een superleuk feest! Er sliepen drie klasgenootjes bij me, die voor het eerst in hun leven in een keet kwamen. Gelukkig vonden ze het zo gezellig dat ze nu plannen hebben om een eigen keet in hun achtertuin te bouwen! Helaas ben ik bang, dat dat in de stad geen groot succes zal worden in verband met buren en geluidsoverlast..

Ik vond het superleuk en lief dat er zoveel mensen waren, die onder het genot van de nodige alcoholische versnaperingen, nog een feestje met mij kwamen vieren voor ik wegga. Iedereen bedankt!!

Vandaag kwam er ook nog visite om nog even afscheid te nemen, ontzettend lief dat jullie nog even langskwamen!

Stiekem glijdt mijn blik eventjes naar mijn koffer. Ik denk aan alle spullen die ik nog in moet pakken, en dat ik vast iets ga vergeten, mezelf kennende.

Dat is dus typisch Tam, veel te veel mee, en toch nog dingen vergeten.
Het is een voornemen van me om deze keer dat niet te doen.
Alleen meenemen wat ik echt nodig heb, en meer niet! Maar dat zal wel niet lukken.

Gelukkig helpt mijn mama me met inpakken en voorbereiden, want zonder haar was ik nergens! Dat zegt ze zelf ook vaak genoeg.

Ik citeer: "Als jij mij niet had, en je had geen kleren, dan was je naakt."
Daar zit wel wat in, alhoewel ik altijd best veel kleren meeneem.

Nou, volgens mij begin ik nu echt te veel onzin uit te kramen, dus ik stop maar.
Ik hoop dat je de volgende keer weer leest!

Geniet nog even van het vreselijke winterweer, ik zal aan jullie denken, als ik volgende week in mijn korte broek rondloop, haha!

Liefs van Tam

  • 26 Januari 2014 - 22:44

    Kutjecola:

    Haha een heerlijk Tam verhaal ;)
    Herken mezelf er ook wel een beetje in (vergeet ook altijd wel wat xD)
    Maar Tam geloof mij nou als je eenmaal daar bent en je ritme leert te vinden dan wil je niet meer weg hoor! En ik weet wel zeker dat ze daar dol op je worden want je bent en blijft een enorm geweldige meid met een flinke dossis humor ;)
    Dus toppertje geloof in jezelf en geniet nu nog ff van het winterse weer :3
    Ik zal de komende tijd trouw blijven lezen hoe et met je gaat :3
    Dikke pakkert van dit rare mutsje! Xxxx

  • 26 Januari 2014 - 22:50

    Gerrie:

    Haha komt mij bekend voor inpakproblemen!
    Succes;

  • 26 Januari 2014 - 23:34

    Monique:

    Wat super leuk dat je zo van te voren al begint
    Met berichten plaatsen op je blog !
    Ik er wel wat om lachen , giechelen want ik ben
    Nu al zenuwachtig en a helemaal voor jullie
    Terwijl ik over 2 maanden ga !
    Spannend Tamaar!

    Succes deze laatste daagjes met
    Inpakken en afscheid nemen!

    En blijf doorgaan met je leuke blogs !

    Liefssss

  • 27 Januari 2014 - 21:29

    Silvia Beun:

    Zoals mijn papa al ze; heel herkenbaar!
    maar dat komt allemaal wel goed, als je eenmaal in het vliegtuig zit ben je alle stress weer kwijt en begint het genieten van al het moois wat je tegen gaat komen.

    Je feestje was super geslaagd, leuk om nog even samen te feesten!

    dikke kus van Beunie

    i

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 8469

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 12 April 2014

Sulawesie, Indonesië

Landen bezocht: